Un any més, l’Ajuntament ha tornat a posar en marxa les activitats extraescolars d’arts escèniques.
L’objectiu és fomentar un espai d’aprenentatge posant el focus en l’expressió corporal, artística i emocional. Per fer-ho, tal com ens ha explicat Andrea Devesa, coordinadora i professora de l’activitat, s’integren els recursos de la dansa, el teatre i la música perquè els joves puguin millorar les seves habilitats tècniques i comunicatives.
Alhora, també es busca despertar l’interès de l’espectador en temes de caràcter social a través de la representació d’obres que giren al voltant d’aquesta temàtica.
A través de l’Ajuntament, els joves tindran l'oportunitat de participar en diferents esdeveniments del poble presentant petites creacions escèniques que aniran treballant al llarg de les sessions.
Tot plegat, La proposta està dirigida a joves - de 5è i 6è de primària- i d’educació secundària i batxillerat i les classes tindran lloc els divendres a l’Escola Sot del Camp.