Aquesta és una de les diverses convocatòries que l’Ajuntament està portant a terme per tal de regularitzar la situació d’interinatge i cobrir les vacants per jubilació entre els empleats públics. Des del consistori s’està actuant per reduir la taxa de temporalitat entre els treballadors. En aquesta línia, l’Alcalde de Sant Vicenç de Montalt, Víctor Llasera, s’ha mostrat partidari de regularitzar els llocs de treball municipals, i és que, segons segons afirma, el fet d’estar com a interí no aporta la suficient seguretat pel mateix treballador.
La problemàtica dels interinatges i la temporalitat no és exclusiva de l’Ajuntament i és un problema que afecta a tot el sector públic. De fet, el passat mes de juliol, el govern espanyol i els sindicats van tancar un acord per regularitzar la situació de més de 300.000 treballadors interins de les administracions públiques.
Des del consistori santvicentí, ja s’ha regularitzat la situació del personal de la brigada municipal, dels treballadors de l’àrea d’esports i dels conserges de les instal·lacions municipals. I quant a la nova convocatòria, l’Ajuntament va obrir el passat 3 de setembre un procés per cobrir mitjançant concurs d’oposició lliure dues places d’agent de Policia Local i sis places d’auxiliar administratiu.
Recordem que el termini de presentació de sol·licituds estarà vigent fins el pròxim dia 22 de setembre, i que podeu consultar-ne tota la informació relacionada així com l'evolució del procés selectiu a través del web municipal.
