Ràdio Santvi | 107.4FM ~ Informació local de Sant Vicenç de Montalt i el Maresme Ràdio Santvi | 107.4FM ~ Informació local de Sant Vicenç de Montalt i el Maresme Ràdio municipal i diari digital del municipi de Sant Vicenç de Montalt (Maresme). Informació de Sant Vicenç de Montalt, Caldes d'Estrac i Sant Andreu de Llavaneres.

Aquesta nit té lloc l’última actuació del Festival “Can Caralt: Obert per Vacances”

A les deu del vespre, les encarregades de tancar aquest cicle de concerts seran les Fourchettes, un grup musical format per quatre veus femenines amb el seu espectacle a “A Capella”.

Fins al moment, han passat pels Jardins de Can Caralt les actuacions d’en Jordi Rabascall, amb el seu homenatge a Frank Sinatra, l’artista Lidia Pujol, una cantautora ben reivindicativa, i també l’artista Ignasi Terazza, un pianista que compta amb un ampli reconeixement internacional. 

Tal com ens ha explicat el regidor de Cultura de Llavaneres, Xavier Noms, tot i que els artistes que actuen són d’àmbit local, El festival “Can Caralt Obert per Vacances” pretén oferir al públic un ampli ventall de propostes i no tancar-se amb un sol gènere musical. Per aquesta raó, hi trobem diferents estils com el jazz, el soul o la música de cantautor. 

Pel que fa a la participació, totes tres actuacions han tingut una bona acceptació i han aconseguit vendre totes les entrades. Tot i que els altres anys la participació ha estat més irregular, l’edició d'enguany compta amb un balanç molt positiu. 

Amb tot això, avui, mitja hora abans del concert , també es portarà a terme una actuació dels alumnes de l'Escola Municipal de Música de Llavaneres.