El consistori ha presentat una proposta que no compta amb les activitats més significatives amb les que ens tenien acostumats, però que planteja propostes per tots els públics.
Una festa major que començarà el 28 d’agost fins l’11 de setembre i que com a novetat, serà necessari inscripció prèvia per assistir a algunes de les activitats. En aquesta línia, tal com ens ha explicat el regidor de cultura del municipi, David Salvà, a causa de la situació sanitària, es durà a terme un estricte protocol per garantir la seguretat i el benestar dels veïns.
Hi trobarem a faltar alguns esdeveniments emblemàtics del municipi com el correfoc, la “xiringada”, els balls o la passejada de gegants. No obstant això, segons explica el regidor de cultura, s’han pensat alternatives que tindran una bona acollida.
En aquest sentit, hi trobem diferents propostes culturals, com l’espectacle de teatre “L’home Orquestra”, interpretat per en Peyu, Concerts i música en directe com per exemple, una audició de sardanes o Havaneres amb Les Anxovetes... un recital poètic... i fins i tot, una mostra de Bonsais. A més, també es durà a terme un espectacle de pirotècnia, un torneig de petanca i el tradicional pregó, amb brindis i traca de festa major.
Amb tot això, el regidor de cultura també ha volgut fer esmena al disseny del cartell d’aquesta edició. Un cartell que s’inspira en els 800 anys d’història, que va complir el municipi l’any passat, i que fa un homenatge a l’aigua. Recordem, un element molt present en la història del poble i la vida dels caldencs i caldenques. Amb aquests dos elements, els dissenyadors han creat un cartell amb 801 gotes d’aigua que acaben conformant les paraules ‘Festa Major’.
Tot plegat, el consistori demana seny, respecte i precaució per gaudir de la festa Major amb seguretat.